144266
۱۴ اسفند ۱۳۹۶

تجهیز ۱۷۲ مدرسه کردستان برای اسکان میهمانان فرهنگی درایام نوروز

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از آماده‌سازی مراکز پذیرش میهمانان فرهنگی در استان خبر داد و گفت: ۱۷۲ مدرسه استان برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شدند.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نظام مرادی در یکصد و هفتاد و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد،گفت: مراکز اسکان امسال برای میهمانان اتاق های ویژه، الف و ب در نظر گرفته که شامل تجهیزاتی چون، تخت، یخچال، پتو، تلویزیون و گلیم فرش است.

مرادی ادامه داد: برای نوروز امسال حدود  ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه رزروز اینترنتی مراکز اسکان از ۴ اسفند ماه آغاز شده است؛ گفت: متقاضیان فرصت دارند تا ۲۵ اسفند ماه از طریق اینترنت به نشانی http://eskan.medu.ir  نسبت به ثبت نام اینترنتی و رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.

مرادی با بیان اینکه پذیرش، اسکان و تکریم میهمانان فرهنگی در اولویت آموزش و پرورش استان قرار دارد، گفت: در استان فرهنگی کردستان تلاش بر این است که از عوامل اجرایی با تجربه و خوش برخورد جهت پذیرش و اسکان مهیمانان استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان به بیان برخی از مشکلات و چالش های پیش رو در اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی اشاره کرد و اظهارداشت: تراکم مسافر در شرایط بد جوی، آسیب دیدن فضاها و تجهیزات آموزشی و هزینه های ناشی از مصرف حامل های انرژی  از اهم  مشکلات است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت:  امیدواریم با تدبیر مسئولان استان برای جبران این هزینه ها مساعدت های لازم انجام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار