143731
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

شعبانیان: توان شکست دادن استرالیا و نیوزیلند را داریم

سرمربی تیم والیبال دختران نوجوان کشورمان گفت: با توجه به هم‌گروهی با تیم استرالیا و نیوزیلند توانایی صعود از گروه خود را داریم.

به گزارش کودک پرس ، میترا شعبانیان اظهار داشت: دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا قرعه کشی شد و تیم ملی دختران کشورمان با تیم‌های استرالیا و نیوزیلند همگروه شد. از این قرعه راضی هستم چرا که بازی این دو تیم به ما بیشتر نزدیک است.

وی افزود: استرالیایی‌ها بازی قدرتی دارند تا سرعتی و پاس‌های بلند می‌دهند و بازی‌شان شبیه به ما است. از این بابت امیدوار هستیم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران ادامه داد: شرایط اردوهای تیم ما خوب است و بازیکنان به لحاظ روانی و روحی شرایط خوبی دارند و تیم مراحل آماده‌سازی خود را به خوبی پشت سر می‌گذارد.

شعبانیان یادآور شد: نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم. در خواست دیدارهای تدارکاتی با تیم والیبال ترکیه را داده‌ایم و اگر بتوانیم چند بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های آسیایی داشته باشیم. در نظر داریم نیمه اول فروردین ماه بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنیم.

وی گفت: در حال حاظر 19 بازیکن در اردوها داریم و با 18 بازیکن بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار می‌کنیم.البته ترکیب اصلی ما تا حدودی مشخص شده است.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار