موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
245711
۱۱ تیر ۱۴۰۱

راز قتل کودک 2 ساله به دست مادر پس از 4 سال فاش شد

پرونده‌ای که از سوم آگوست سال ۲۰۱۹ در منطقه غربی سیدنی باز شده بود، با اعلام رای به نقطه پایان خود رسید.

به گزارش کودک پرس ،این پرونده مربوط به مرگ کودکی ۲ ساله است که در آن زمان با جراحت‌های شدید به بیمارستان آورده شد. حالا بعد از گذشت چهار سال، مادر این کودک به عنوان متهم شناخته شده و دادگاه او را به تحمل ۱۴ سال زندان محکوم کرده است.

گره این ماجرا به دست پسر دیگر این زن باز شد. این زن ۲۵ ساله که هویتش در رسانه‌ها مشخص نشده، همان زمان به مسوولان دادگاه گفته بود که کودک دو ساله‌اش در حال کشتی گرفتن با برادر بزرگترش بوده که ناگهان از پله‌ها افتاده و با وجود انتقال او به بیمارستان، جانش را از دست داده است. او همان موقع و در جلسات دادگاه، از بی‌احتیاطی خود در نگهداری از فرزندش ابراز پشیمانی کرد.

با این حال، مقامات پلیس و قضایی نسبت به این مساله شک داشتند تا این‌که شهادت پسر نوجوان این زن، حقیقت را مشخص کرد. او چند وقت پیش با حضور در دادگاه شهادت داد که در روز حادثه، برادر کوچکش دائما گریه می‌کرد و سعی داشت از پله‌ها بالا برود، اما مادرش با خشونت او را بلند کرد و بعد از زدن چند ضربه به سر و صورتش، او را به زمین کوبید.

بنا به گفته پسر، زن وقتی متوجه شد پسرش برای حدود نیم ساعت کاملا بیهوش است، او را به حمام می‌برد و سعی می‌کند با دوش آب سرد او را به هوش آورد. اما این روش نیز موثر نبود و در نهایت تصمیم گرفتند کودک را به بیمارستان ببرند.

مسؤولان اورژانس به محض مشاهده وضعیت کودک، عملیات احیا را شروع کردند اما این کار نتیجه‌بخش نبود. مسؤولان بیمارستان زمان مرگ کودک را نیم ساعت قبل از رسیدن به بیمارستان اعلام کردند. حتی مسؤولان اورژانس در گزارش خود به این مساله اشاره کردند که جراحت‌های روی بدن این کودک شبیه به مصدومیت افرادی بود که در تصادف شدید دچار حادثه شده بودند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار