موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243057
۲۷ بهمن ۱۴۰۰

محکومیت مادر استرالیایی بدلیل سهل انگاری در نگهداری از فرزندش

مادری که فرزندش را در خودرو رها کرده و موجب آسیب شدید به وی شده بود در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش کودک پرس ،به گزارش News.com.au، «کایجا میلر» این کودک را در یک بعدازظهر داغ چندین ساعت در خودرو رها کرده و موجب وارد آمدن آسیب شدید به وی شده بود. این اتفاق دو سال پیش در یکی از مناطق ایالت ویکتوریا استرالیا رخ داد. او در حالی که ساعت‌ها را در هتل محل اقامتش گذرانده بود، فرزند ۵ ماهه اش در صندلی عقب خودرو و بدون تهویه هوای مناسب حضور داشت.

این کودک در حالی قبل از ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه صبح به مدت حدود پنج ساعت در خودرو رها شده بود که میلر به کارکنان بیمارستان سلطنتی کودکان ویکتوریا گفته بود که فرزندش از ساعت ۱۲.۳۰ در خودرو بوده و پنجره ها نیز پایین بوده است.

هنوز مشخص نیست که دمای هوا در زمانی که میلر در خودرو حضور نداشت چند درجه سانتی گراد بود، اما گفته می‌شود در آن بعدازظهر دمای هوا ۳۷.۵ درجه سانتی گراد (۹۹.۵ درجه فارنهایت) بود. این در حالی بود که در تصاویر مدار بسته مشخص شد او طی این مدت اصلا فرزندش را در خودرو چک نکرده است.

میلر پس از ۴ ساعت و ۵۱ دقیقه به خودرو بازگشت. او پس از بازگشت به خودرو، فرزندش را در حال تشنج و در زمانی که کف از دهانش خارج شده بود، پیدا کرد. او از کارکنان و شاهدان درخواست کمک کرد، اما آن را (اتفاق) از شوهرش مخفی کرد. میلر بعدا به یک پزشک و پرستار به دروغ گفت که مه و دود موجب بیمار شدن پسرش شده است.

میلر ۳۴ ساله روز پنجشنبه در دادگاه ویکتوریا کانتی محاکمه و به جرم سهل انگاری در نگهداری از پسرش که موجب آسیب شدید به وی در سال ۲۰۲۰ شده بود به سه سال زندان محکوم شد.

گفتنی است؛ میلر که به گفته دادگاه از عملکرد فکری پایینی برخوردار است باید حداقل ۱۲ ماه از دوران محکومیت ۳ ساله خود را در زندان بگذراند تا درخواست آزادی مشروط ارائه کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار