143469
۱۰ اسفند ۱۳۹۶

این جملات را به خانم باردار نگویید!

هیچ زوجی دوست ندارند با به دنیا آمدن فرزندان رابطه شخصیشان دچار اختلال شده و از هم دور شوند. بله با وجود فرزاندان زندگی دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد، اما همیشه باید از رابطه نیز مراقبت کرد.

به گزارش کودک پرس ، خانم های باردار در این دوران علاوه بر تغییرات جسمی، دچار تغییراتی در حالت روحی نیز شده که منجر به حساس و زودرنج بودن آنها می شود. به همین دلیل نیاز است تا اطرافیان بیشتر از پیش مراقب رفتار و حرف های خود باشند و در این مقاله تصمیم گرفتیم جملاتی که نباید در این دوران به آنها بگویی را برای تو بازگو کنیم:

 

۱. چقدر چاق شده ای: این جمله برای خانم های باردار بسیار ناراحت کننده است، زیرا با گذشت ماههای بارداری می بینند که سایزشان افزایش یافته و گفتن این موضوع از طرف دیگران نیز آنها را حساس تر می کند.

۲. تا می توانی بخواب، زیرا بعدها خوابیدن تعطیل است: این جمله فقط استرس آنها را بیشتر می کند و در واقع شنیدن آن به نفعشان نیست.

۳. از آخرین روزهای تنهایی لذت ببرید: هیچ زوجی دوست ندارند با به دنیا آمدن فرزندان رابطه شخصیشان دچار اختلال شده و از هم دور شوند. بله با وجود فرزاندان زندگی دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد، اما همیشه باید از رابطه نیز مراقبت کرد.

۴. به فرزندت شیر می دهی؟: برخی مادران با توجه به شرایط خود ممکن است تمایل داشته باشند به فرزند خود شیر مادر ندهند و با این جمله تقریبا آنها را معذب می کنی، زیرا می دانند پس از گفتن کلمه “نه”، نصیحت های زیادی را خواهند شنید.

۵. اشتهای تو بسیار زیاد شده است: در واقع گفتن این جمله به هرکسی بسیار اشتباه بوده و به یاد داشته باش که یک خانم باردار تقریبا همیشه گرسنه است و باید شرایط جسمی و روحی او را نیز در نظر بگیری.

۶. دوقلو؟! آیا مطمئنی که می توانی؟: در واقع مادران پس از شنیدن این خبر علاوه بر خوشحالی حتما استرس خواهند داشت و در مورد آن فکر کرده اند. با پرسیدن این سوال نیازی به یادآوری دوباره نیست.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار