143199
۰۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه انتشار تقویم یک کارخانه صرف ساخت مدرسه در روستای لار زاهدان شد

مدیرکل زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: گروه صنعتی ایران خودرو تصمیم گرفت امسال هزینه انتشار تقویم برای سال جدید را صرف ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای لار زاهدان کند.

به گزارش کودک پرس، فرحناز مینایی‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: پس از حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه‌ای در روستای لار و مشاهده وضعیت نامناسب امکانات این مدرسه از دانش‌آموزان عذرخواهی کرد و فیلم این عذرخواهی در فضای مجازی منتشر شد.

 

وی افزود:‌ پس از این اتفاق گروه صنعتی ایران خودرو تصمیم گرفت امسال هزینه انتشار تقویم برای سال جدید را صرف ساخت یک مدرسه 12 کلاسه در روستای لار زاهدان کند.

مینایی‌پور اضافه کرد: امروز با مدیرانی از گروه صنعتی ایران خودرو به زاهدان سفر می‌کنیم تا کلنگ‌زنی این مدرسه انجام شود و مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان در مهرماه 97 آماده شود.

 

بهمن‌ماه امسال سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به زاهدان در بازدید از مدرسه ابتدایی حضرت سلیمان بخش لار زاهدان با مشاهده وضعیت دانش‌آموزان این مدرسه که به دلیل نداشتن نیمکت کف زمین نشسته بودند از آنها عذرخواهی کرد و قول داد ظرف دو تا سه سال آینده با برنامه‌ریزی‌‌هایی، امکانات مناسبی در اختیار این دانش‌آموزان قرار بگیرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار