141825
۰۵ اسفند ۱۳۹۶
همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی؛

جُنگ دانش آموزی«نوجوان» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری برنامه جُنگ دانش‌آموزی«نوجوان»، همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ساسان کرمی ضمن ارائه برنامه های فرهنگی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه دوران نوجوانی از جمله حساس ترین و مهم ترین دوره های تحول زندگی انسان محسوب می شود، سرمایه گذاری دقیق و همه جانبه تربیتی، نقش به سزایی در آینده نوجوانان امروز و فردای جامعه دارد، به همین دلیل با بررسی نیازها و خواسته های نوجوان، رویکردهای اصلی برنامه ها الگوسازی، هویت سازی و مهارت افزایی و شبکه سازی است.

 

وی با اشاره به اهداف برنامه های فرهنگی شبکه جوانان رضوی استان قزوین افزود: حفظ و توسعه شبکه مخاطبان و ارتقاء مستمر سطح آگاهی ها و نگرش های نوجوانان مبتنی بر ترغیب و ترویج معارف ناب اسلامی و انقلابی از جمله اهداف این شبکه است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: جُنگ دانش آموزی«نوجوان» همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ویژه نوجوانان (پسران و دختران) در مقاطع متوسطه اول و دوم در روز سه شنبه ۸ اسفندماه ساعت ۱۶ ویژه دختران و روز چهارشنبه ۹ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۶ ویژه پسران در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه عمران برگزار می شود.

 

کرمی به مهم ترین برنامه های «جُنگ دانش آموزی» اشاره و عنوان کرد: این برنامه با حضور حجت الاسلام حلوائیان استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل تربیتی از تهران و حجت الاسلام سید مجتبی میرغفاری از قم برگزار می شود که اجرای پرده خوانی با اجرای مرتضی علیجانی و خانم زهرا گروه ای از مجریان صداوسیما و اجرای گروه های سرود رجاء و دختران بهشتی و گروه تئاتر نور بالا و کلیپ و تجلیل از نوجوانان از جمله برنامه های این جُنگ است.

 

 

منبع:‌ قدس آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار