موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
140111
۲۵ بهمن ۱۳۹۶

گنجینه رمان‌های نوجوان به بازار آمد

انتشارت آستان قدس رضوی (به‌نشر) برای نخستین بار هفت جلد از «گنجینه رمان نوجوان» را که اثر ۶ نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور است، در قالب «کتاب‌های پروانه» منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش کودک پرس ، «کسی در آینه»، «مسافر حکیم‌آباد» ، «دوچرخه سبز» ، «قلمزن و راهزن» ، «پسران آفتاب» ، «مُراد شِمر» و «دختری به نام پریا» عناوین این رمان‌هاست که به‌نشر آن را به صورت کتاب‌های مصور رنگی در قطع رقعی و با شمارگان 1000 نسخه منتشر کرده و در دسترس نوجوانان قرار داده است.

«مسافر حکیم‌آباد» یکی از این رمان‌هاست که به قلم محمود برآبادی به رشته تحریر درآمده است و حکایت معلم جوانی به نام آقای نامور را روایت می‌کند که به روستای حکیم‌آباد می‌رود تا شاید اثری از پدربزرگش پیدا کند. به‌نشر این اثر 176 صفحه‌ای را به قیمت 200 هزار ریال در دسترس نوجوانان قرار داده است.
«کسی در آینه» نام یکی از کتاب‌های این گنجینه رمان نوجوان است که حسن احمدی آن را نگاشته و توسط به‌نشر در قالب 40 صفحه منتشر شده و به قیمت 75 هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
«دوچرخه سبز» و «قلمزن و راهزن» نوشته محمدرضا یوسفی است که در قالب دو کتاب 56 و 40 صفحه‌ای به ترتیب با قیمت 85 هزار و 75 هزار ریال روانه بازار شده است.

«پسران آفتاب» نیز عنوان یکی دیگر از کتاب‌ها و رمانی به قلم «جمال‌الدین اکرمی» است که داستان پسرک فقیری به نام تیمور را روایت می‌کند که همراه پدربزرگش در خلیج پُزم (نزدیک چابهار) زندگی می‌کند. به‌نشر این کتاب را در قالب 40 صفحه و با قیمت 65 هزار ریال روانه بازار کرده است.
رمان «مُراد شِمر» را هم محمدرضا شمس به رشته تحریر در آورده و به‌نشر این کتاب 44 صفحه‌ای را به قیمت 70 هزار ریال منتشر کرده است.

«دختری به نام پریا» هم رمانی به قلم عبدالحمید نجفی است که توسط به‌نشر در قالب 80 صفحه منتشر شده و با قیمت 100 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به مشاهده و تهیه این کتاب‌‌ها و کلیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار