139638
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان برگزار می‌شود

مقاله، کتاب، پایان‌نامه، فلش کارت، شعر، داستان، بازی، مسابقه، نمایشنامه، دوره آموزشی، هنرهای دستی، فضای مجازی، فیلم کوتاه، اپلیکیشن و تصویرسازی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغ، تولید و ایده‌پردازی، محورهای اصلی این نمایشگاه است.

به گزارش کودک پرس ، اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به منظور شناسایی، هدایت و حمایت از مبلغان، گروه های تبلیغی، موسسات و مراکز فرهنگی فعال در زمینه تعمیق ایمان و باورهای دینی در حوزه کودک و نوجوان، جهت حضور در نمایشگاه «شمیم ایمان» دعوت می کند.
مقاله، کتاب، پایان نامه، فلش کارت، شعر، داستان، بازی، مسابقه، نمایشنامه، دوره آموزشی، هنرهای دستی، فضای مجازی، فیلم کوتاه، اپلیکیشن و تصویرسازی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، تبلیغ، تولید و ایده پردازی، محورهای اصلی این نمایشگاه است.

علاقه مندان برای ارسال آثار خود به نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تا 28 بهمن ماه فرصت دارند.

گفتنی است از فعالان برتر و طرح های آن ها در محورهای یاد شده حمایت مادی و معنوی به عمل خواهد آمد.
ثبت نام در این طرح از طریق سایت www.resalaat.ir ممکن است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره های 09108867595 و 09362617012 تماس گرفت.

یادآور می شود نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با عنوان «شمیم ایمان» 13 لغایت 15 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: حوزه علمیه خراسان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار