139576
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

معرفی قهرمانان نخستین طرح استعدادیابی دو و میدانی”جام‌فجر” بانوان طبس

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: نخستین دوره مسابقات طرح استعدادیابی دو و میدانی بانوان نونهال و نوجوان طبس “جام‌ فجر” برگزار و برترین‌ها تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس ، حسین قدیمی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت “ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی” و به منظور کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت و نشاط همگانی نخستین طرح جامع استعدادیابی دو و میدانی بانوان شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود: در این ماراتن شهرستانی بانوان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در ماده‌های دوی(100، 600، 800) متر و پرتاب وزنه در مجموعه ورزشی زغالسنگ طبس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس تصریح کرد: در مسابقات دوی 100 متر رده سنی نونهالان نرجس غلامی قهرمان شد، زهرا بداقیان نایب قهرمانی را بدست آورد،  الهام رحیمی و نازنین زینب‌نظری به مقام سوم رسیدند.

 

قدیمی یادآور شد: در ماده دوی 600 متر نونهالان حدیث محمدیان رتبه نخست را کسب کرد، نازنین زینب‌نظری دوم شد و زهرا رحیمی مقام سوم را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب وزنه رده سنی نونهالان این دوره از مسابقات مهسا صادقی اول شد، فاطمه محرابی رتبه دوم را کسب کرد و زهرا کریم‌رحیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: در مسابقات دوی 100 متر در رده سنی نوجوانان زهرا شیردل حائز رتبه برتر شد، یاسمینشجری نایب قهرمانی را تصاحب کرد و هانیه محبوبی به مقام سوم رسید.

قدیمی ابراز داشت: در ماده دوی 800 متر مسابقات بانوان نوجوان طبس زهرا شیردل بر سکوی نخست ایستاد، هانیه محبوبی دوم شد و یاسمین شجری جایگاه سوم را تصاحب کرد.

وی عنوان کرد: ساجده بیضایی در ماده پرتاب وزنه مسابقات قهرمان شد، زینب سیمرغ‌زاده مقام دوم را کسب کرد و مهدیه زارع رتبه سوم را بدست آورد.

 

در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات قهرمانی طرح جامع استعدادیابی دو و میدانی بانوان نونهال و نوجوان شهرستان طبس “جام‌فجر” با حضور مسوُولان اداری و ورزشی از نفرات برتر هر رشته با حکم قهرمانی و هدایای ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار