13954
۲۵ آذر ۱۳۹۵

فاضل عبادی: بیش از ۱۳۵ هزار نفر از جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان همدان بازدید می کنند

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: در طی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، بیش از 135 هزار نفر در 192 اجرا از برنامه های این دوره بازدید خواهند کرد.

به گزارشکودک پرس؛ فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان،  در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: روزانه در 18 سالن، و با حضور 550 هنرمند داخلی و خارجی و خیل عظیم مردم هنر دوست همدان، جشنواره بیست و سوم، در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: 10 گروه نمایشی از 8 کشور، آلمان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، استرالیا، کره جنوبی، غنا، چک و روسیه به صورت مستقیم و مدیران 17 کمپانی معتبر جهانی تئاتر در این دوره حضور دارند.
عبادی با اشاره به کاهش هزینه های این دوره به نسبت سالهای قبل، اظهار کرد: با مدیریت در ورود و خروج مهمانان و کاستن بعضی از برنامه های غیرضروری، موفق شدیم هزینه ها را به یک چهارم دوره های قبل برسانیم.
وی گفت: مراسم افتتاحیه امسال با حضور بیش از 3000 نفر که اکثر آنها را کودکان و نوجوانان تشکیل می دانند برگزار شد که رضایت همگانی را به دنبال داشت.
این جشنواره در 10 بخش تخصصی کودک، نوجوان، خردسالان، خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه شامل صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از 22 تا 27 آذر ماه در همدان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری خبر آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار