139200
۲۱ بهمن ۱۳۹۶

آغاز نخستین دوره لیگ فوتسال نونهالان زیر ۱۴ سال

مسؤول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم از آغاز نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان زیر ۱۴سال باشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش کودک پرس، مهدی عمویی اظهار کرد: امسال در کنار تمام فعالیت‌هایی که برای توسعه فوتبال و فوتسال قم از رده‌های سنی پایه انجام شده، برگزاری منظم و با برنامه‌ رقابت‌های لیگ رده‌های پایه در قم یکی از اتفاقات خوب و مثبتی بود که به خوبی توانایی و استعداد نخبه‌های فوتبال و فوتسال قم را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: جا دارد از تمامی باشگاه‌های سازنده فوتبال و فوتسال قم که از مربیان و مدیران موفقی برخوردار هستند به واسطه همکاری و تعامل نزدیک با کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم در امر برگزاری رقابت‌های لیگ رده‌های پایه تقدیر کنیم زیرا این مهم به روند مثبت رشد فوتبال و فوتسال قم کمک زیادی می‌کند.

مسؤول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم استان قم افزود: بعد از برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ‌های تمام رده‌های سنی پایه فوتبال قم، اکنون در فوتسال نیز لیگ‌های خوب و منظمی جریان دارد و یکی از لیگ‌های جدید فوتسال پایه در قم از این ماه آغاز می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی این کمیته برای استارت نخستین دوره لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم خبر داد و افزود: برنامه هفته نخست این لیگ مشخص شده و بازی‌ها را در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم برگزار می‌کنیم، در حالی که 10 تیم در این مسابقات حضور دارند.

عمویی با اشاره به برنامه‌ دیدارهای هفته نخست این لیگ، اظهار کرد: روز جمعه 29 دی‌ماه دیدار افتتاحیه لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال قم را تیم‌های المپیاد و آرش برگزار می‌کنند و در سایر بازی‌ها به ترتیب میلاد نور با مرصاد، منتظران با هنرجو، مهدی‌یار با شهرداری قم و نبرد با الوند مسابقه می‌دهند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار