139020
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال انحراف جوانان است/ ولایت پشتوانه انقلاب است

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن با نفوذ فرهنگی و فضای مجازی سعی در انحراف جوانان دارد، گفت: جوانان و نوجوان باید خیلی در راستای استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی عزیزی در مراسم جشن تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر سامان با تبریک 39سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: وظیفه همه ما است که دستاورد های نظام جمهوری اسلامی را برای تمامی اقشار جامعه به خصوص جوانان و نسل سوم و چهارم جامعه تبیین و تشریح کنیم.

عزیزی با اشاره بر اینکه بی انصافی است که در مورد دستاورد ها و خدمات  نظام جمهوری اسلامی در جامعه سیاه نمایی صورت گیرد، بیان داشت: کسی که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی سخن نگویید خائن است و علاوه بر نقاط منفی باید نقاط مثبت نیز به جوانان گفته شود.

وی با بیان اینکه در زمان قبل از انقلاب از لحاظ سیاسی کسی جرا حرف زدن نداشت ، فقر و محرومیت با توجه بر اینکه جمعیت کشور کمتر بود در کشور بیداد کرده بود، عنوان کرد: از لحاظ اقتصادی کشور ایران وابسته به کشور های خارجی بود و تمامی کالا های آمریکایی و غربی مورد استفاده بود و هیچ گونه کالایی در ایران تولید نمی شد.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از لحاظ فرهنگی مشکلات فرهنگی و فحشا و منکر در جامعه قبل از انقلاب زیاد بود، اذعان داشت: در حال حاضر در تمامی زمینه ها بعد از انقلاب پیشرفت های صورت گرفته است.

مرتضی عزیزی با بیان اینکه در فضای مجازی باید کمی بیشتر وارد شد و فرهنگ سازی در این زمینه در جامعه صورت گیرد ، عنوان کرد: در حال حاضر دشمن با نفوذ فرهنگی سعی دارد که به کشور لطمه وارد کند.

عزیزی با اشاره بر اینکه جوانان و نوجوان باید خیلی در راستای استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هوشیار باشند ، اذعان داشت: دشمن سعی دارد قشر جوان و به خصوص فرزندان مسئولین، ائمه جمعه , نمانیدگان مجلس و …. را منحرف کند.

وی با بیان اینکه همه ما باید حول محور ولایت در حرکت باشیم ، افزود: اگر رهبری نبود هیچ دولتی نمی توانست در کشور دوام بیاورد و اگر ولایت نبود انقلاب از هم پاشیده شده بود .

وی با اشاره بر اینکه گرانی، تورم و مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد ، بیان داشت: باید اصل نظام را حفظ و حمایت کرد چرا که برای به ثمر رسیدن این انقلاب و نظام خون های زیادی از جوانان این مملکت در راستای اعتلا و ماندگاری انقلاب و نظام ریخته شده است.

عزیزی تاکید کرد: برای خطای چندین نفر در جامعه  نباید تمام نظام و اصل نظام زیر سوال برود .

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار