138746
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
دبیر هیأت شمشیربازی اردبیل:

دو شمشیرباز نوجوان اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل از حضور دو ورزشکار اردبیلی در اردوی تیم ملی شمشیربازی خبر داد و گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی فلوره بانوان استان اردبیل در طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، وحید حسینی جهان، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر با برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته مسابقات مختلف ورزشی در طی روزهای آینده برنامه‌ریزی شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی فلوره بانوان در روز پنجشنبه 19 بهمن‌ماه اشاره کرد.

وی افزود: این مسابقه در در رده سنی آزاد در سالن آکادمی شمشیربازی زنده‌یاد آیدین مجردآزاد برگزار خواهد شد و هیأت‌های شهرستانی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه فرصت خواهند داشت تا نفرات منتخب اعزامی به مسابقات را اعلام کنند.

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل یادآور شد: استان اردبیل در رشته شمشیربازی دارای استعدادهای شاخصی بوده و حضور ورزشکارانی از این استان در رده‌های مختلف سنی نشانگر پتانسیل مناسب این استان برای درخشش در رقابت‌های ملی و باشگاهی است.

 

حسینی‌جهان ادامه داد: عرفان شیخ‌ریحانی در اسلحه فلوره و میثم لاهوت در اسلحه سابر دو شمشیرباز اردبیلی هستند که در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور حضور یافته و تا 18 بهمن تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت سی‌ونهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی تیمی فلوره آقایان استان در روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه در رده سنی آزاد در سالن آکادمی شمشیربازی زنده‌یاد آیدین مجرد آزاد برگزار خواهد شد.

 

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل از حضور رعنا رستمی فلوریست اردبیلی در اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در اسلحه فلوره با حضور 14 ورزشکار از عصر امروز آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد یافت.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار