138617
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

واگذاری سرپرستی کودک خمینی شهری با حکم دادگاه

جمعه شب با تماس نگران‌کننده یکی از شهروندان خمینی شهر گروهی از اورژانس اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی برای یافتن کودک سه ساله‌ای که با پای شکسته در پتو پیچیده شده بود به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش کودک پرس ، زهرا کودک 3 ساله‌ای است که پشت بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی رها شده بود و مشاهدات اولیه از وضعیت جسمی کودک نشان می‌داد که مورد کودک آزاری قرار گرفته است. آن‌طور که «محمدرضا عسکریان زاده» مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به «ایران» می‌گوید: «هویت این کودک هنوز مشخص نیست و فعلا در بیمارستان تحت مراقبت‌های اولیه است.»

 

به گفته عسکریان‌زاده، ایرانی یا افغانی بودن کودک آزاردیده بستری در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی شهرستان خمینی شهر مشخص نیست، اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون کودک آزاری او به اثبات نرسیده است، توضیح می‌دهد: «بر اساس تحقیقات اولیه این کودک مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یکی از پاهایش شکسته است. درمان این کودک در بیمارستان آغاز شده و پس از اتمام سیر درمانی پس از اعلام نظر دادگاه به بهزیستی تحویل داده می‌شود.» بنابراین تا زمانی که دادگاه حکم تحویل کودک را به بهزیستی واگذار نکند این سازمان نمی‌تواند حضانت کودک را بر عهده بگیرد. به‌همین علت منتظر حکم دادگاه در این خصوص هستیم.

 

وی با اعلام اینکه تحقیقات در خصوص هویت و نحوه ضرب و شتم این کودک ادامه دارد، می‌گوید: این کودک به صورت تقریبی سه سال و نیم سن و زهرا نام دارد و با وجود اینکه اسم پدر و مادر خود را نیز می‌داند هویتش هنوز مشخص نشده است.

مدیر اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اعلام این خبر که اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر به این موضوع ورود کرده است، بیان می‌کند: هویت افرادی که این کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند تاکنون مشخص نشده است اما در حال تحقیق و بررسی موضوع در استان هستیم.

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار