138537
۱۷ بهمن ۱۳۹۶

طرح “خیرات فرهنگی” در راستای معرفی شهدای نوجوان استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: طرح”خیرات فرهنگی” در راستای معرفی شهدای کودک و نوجوان استان مرکزی اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جهانبخش قنبری در جلسه هماهنگی برای 22 بهمن اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، در استان مرکزی دو سالی می‌شود که شهدای کودک و نوجوان را شناسایی کرده‌ایم که به‌عنوان اعضای آسمانی کانون هستند و روزهای پنجشنبه بچه‌های کانون به نیت این عزیزان کتاب می‌خوانند که این طرح به‌عنوان خیرات فرهنگی در حال اجرا است.

وی افزود: بازدید از خانواده شهدا را متفاوت از بحث مسئولان دنبال می‌‌کنیم که در این دیدارها گزارشی از این خیرات فرهنگی را به خانواده‌های شهدا ارائه می‌دهیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی تصریح کرد: از دیگر طرح‌های این کانون می‌توان به طرح “یک مربی یک صندلی” در مسیر راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد که به جای برپایی غرفه در نظر داریم که همکاران خود را در مسیر و در میان مردم به صورت پراکنده مستقر کنیم تا به کارهای فرهنگی بپردازند.

 

اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزان است

معاون آموزش و پرورش ناحیه یک اراک هم با اشاره به مراسم 22 بهمن گفت: سرود 1357 نفره دانش‌آموزی جزو مهم‌ترین برنامه‌های ما بوده که تمرینات این سرود انجام شده و لازم است با پلیس راهور هماهنگی انجام شود تا مشکلی در تردد این دانش‌آموزان در صبح 22 بهمن نداشته و شاهد تاخیر در اجرای برنامه نباشیم.

حجت‌الله احمدی بیان کرد: با هلال احمر هم هماهنگ شده تا 50 نفر را با لباس یک شکل به صورت زنجیره انسانی در اطراف این گروه سرود مستقر کند.

وی ادامه داد: بحثی که وجود دارد موضوع برگشت دانش‌آموزان به منزل است که باید هماهنگی هم برای برگرداندن دانش‌آموزان به منزل انجام شود تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار