138247
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
سرمربی تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری:

تمامی وزنه‌برداران پایه کنترل دوپینگ می‌شوند

سرمربی تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری گفت: برنامه‌ای به فدراسیون دادم که براساس آن تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی ملی‌پوشان نوجوان و جوان ۴ مرتبه تست دوپینگ خواهند داد.

به گزارش کودک پرس ، حمید رشیدی در خصوص کارنامه‌اش در ورزش وزنه‌برداری گفت: «از سال 69 وزنه‌برداری را شروع کردم و تا سال 76 در تیم‌‌های ملی جوانان و بزرگسالان حضور داشتم. قهرمانی در رده جوانان و بزرگسالان آسیا را به دست آوردم و از سال 1383 مربیگری را آغاز کردم. تیم ملی حفاری را قهرمان باشگاه‌های آسیا کردم. پس از آن تیم مناطق نفت‌خیز جنوب را در رده جوانان و بزرگسالان به قهرمانی آسیا رساندم و بیش از 20 روز است که سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری در رده نوجوانان و جوانان هستم.»

وی درباره شرایط تیم ملی جوانان اظهارداشت: «با توجه به اینکه من نیاز دارم تا بر هر دو تیم نوجوانان و جوانان تسلط داشته باشم، اردوی این دو تیم را به صورت مشترک برگزار می‌کنم. این سومین اردوی آینده‌دارهای وزنه برداری ایران است که برای من و همکارانم که کادرفنی جدید تیم هستیم، اولین اردو به شمار می‌رود. 16 نفر برای تیم جوانان انتخاب شده بودند که آنها روز دوشنبه گذشته به مشهد اعزام شدند و تا پایان ماه در آنجا تمرینات خود را دنبال می‌کنند.»

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: «ملی‌پوشان نوجوان هم پس از آنکه تست دوپینگ خود را دادند، به علی‌آباد کتول گلستان می‌روند و تا پایان ماه تمرینات خود را در این شهر دنبال خواهند کرد. همچنین ملی‌پوشان جوانی که به همراه تیم‌های‌شان در فینال رقابت‌های لیگ برتر وزنه زدند،عازم مشهد شدند تا در کنار سایر ملی‌پوشان تمرینات‌شان را پیگیری کنند. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنم که خانه وزنه‌برداری در علی‌آباد کتول دایر شده و برای توسعه وزنه‌برداری، ملی‌پوشان به سایر استان‌ها اعزام می‌‌شوند و نباید دغدغه‌ای بابت کمبود امکانات وجود داشته باشد.»

 

وی در مورد کنترل دوپینگ‌های وزنه‌برداران نوجوان و جوان تا حضور در مسابقات بین‌المللی گفت: «در برنامه‌ای که به فدراسیون دادم 4 مرتبه کنترل دوپینگ را در فواصل زمانی مشخص بدون آنکه وزنه‌برداری بداند، اعلام کرده‌ام و فدراسیون هم توسط کمیته پزشکی خود همکاری‌های لازم را با نادو انجام داده است.»

رشیدی افزود: «ما از یک تا 10 اردیبهشت ماه مسابقات آسیایی رده نوجوانان و جوانان را در ازبکستان پیش رو داریم. شرایط بچه‌ها خوب است. غیر از اردوهای فعلی 2 مرحله اردویی دیگر در تهران خواهیم داشت تا ملی‌پوشان در بهترین فرم خود راهی رقابت‌ها شوند. ضمن اینکه 15 تا 23 تیرماه مسابقات قهرمانی جهان را در تاشکند ازبکستان پیش رو داریم. امیدواری بسیاری به جوانان تیم ملی دارم تا بتوانند با پیشرفتی که خواهند داشت در المپیک 2020 توکیو برای تیم ملی بزرگسالان وزنه بزنند.»

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار