137286
۱۰ بهمن ۱۳۹۶

تدارک گسترده کمیته‌های ستاد دهه فجر خراسان شمالی برای جشن‌های انقلاب

کمیته‌های بسیج، نیروهای مسلح، حوزه و روحانیت، کودک و نوجوان و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب برنامه‌های گسترده‌ای برای برگزاری جشن‌های انقلاب تدارک دیده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمود وضیع جانشین کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان در نشست ستاد دهه فجر انقلاب خراسان شمالی اظهارکرد: برگزاری 9 یادواره شهدا، برگزاری برنامه 10 شب و 10 مسجد، پیش بینی کوه پیمایی برچهار قله، برگزاری 98 مسابقه ورزشی از جمله برنامه هایی است که در این ایام خواهیم داشت.

وی از دیگر برنامه های کمیته بسیج به برگزاری تئاتر، اکران فیلم، رونمایی از 12 عنوان کتاب، دیدار با 78 خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری چهار نمایشگاه عکس و پنج بازارچه اقتصادی، اعزام راویان با مساجد و مدارس و افتتاح 25 پروژه عمرانی جهت محرومیت زدایی اشاره کرد.

 

 

*پخش ویژه برنامه ‘کاروان انقلاب’ در 22 شهر

حمید قربانی جم مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان نیز گفت: پخش برنامه ‘کاروان انقلاب’در 22 شهر و در 22 دبیرستان استان از چهارم بهمن ماه به مناسبت دهه فجر آغاز شده است.
وی افزود: در همین راستا ارتباط تصویری با محل تولد امام خمینی (ره) را در 12 بهمن ماه خواهیم داشت و همچنین راهپیمایی 22 بهمن به صورت زنده از سیمای اترک استان پخش خواهد شد.
قربانی جم بیان کرد: در این ایام همچنین تولیدو تامین بیش از 20 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی از طریق کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی و صدا و سیمای مرکز استان خواهیم داشت.

حجت الاسلام مهدی مهرپویان جانشین کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر استان هم در تشریح برنامه های این کمیته عنوان کرد: در این ایام برگزاری نشست های بصیرتی در مرکز استان و حوزه علمیه،برپایی مسابقات ورزشی جام فجر در چند رشته و برگزاری همایش بصیرتی علما و روحانیون از جمله برنامه هایی که انجام می شود.

منیر صادقی رئیس کمیته کودک و نوجوان نیز گفت: در ایام دهه مبارکه فجر برنامه هایی از قبیل دیدار کودک و نوجوانان با مسئولان استانی و شهرستانی،تقدیر از برگزیدگان برنامه های فرهنگی، افتتاح انجمن های ادبی به صورت نمادین، ساخت اسباب بازی جدید با وسایل دور ریختنی و برگزاری کارگاه آموزشی با والدین برای بررسی آسیب های اجتماعی اجرا خواهد شد.

جانشین کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر رژه نیروهای مسلح، گلباران تمثال امام راحل، حضور در گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی توسط این کمیته برگزار می شود.
سرهنگ صادق نامور از دیگر برنامه ها به برگزاری محفل انس با قرآن کریم، بخشش تنبیهات انظباتی، شرکت در نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار