137096
۰۹ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری جشن شکوفه‌‌های انقلاب در اردکان

به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب ،جشن شکوفه‌‌های انقلاب ویژه کودکان با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی، جمعیت هلال احمر، اعضای شورای شهر و ۴۰۰ نفر از کودکان مهدها و خانواده‌های آنان در سالن آمفی تئاتر دانشکده شهید بهشتی شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره بهزیستی اردکان روز شنبه در حاشیه برگزاری این جشن به خبرنگاران گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت دهه‌ فجر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج و آموزش ارزش‌های انقلابی و پاسداشت ایثارگری های فجر آفرینان و شهدای انقلاب برگزار شد.
ولی عضدزاده با اشاره به دیگر برنامه‌ها در مهدهای کودک افزود : نواخته شدن زنگ انقلاب ، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط کودکان و با دعوت از خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات ،کارگاه‌های نقاشی و سفال و برپایی نمایشگاهی با موضوع انقلاب و وقایع پس از انقلاب از دیگر برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد : در حال حاضر 16مهدکودک شهری و روستایی و یک آدینه مهد تحت نظارت بهزیستی در شهرستان فعالیت دارد که در این مهدها بیش از 400 کودک و نوباوه ثبت نام شد.
جشن یاد شده به ‌همت کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک و با همکاری بهزیستی شهرستان اردکان برگزار شد.
همچنین به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) و روز پرستار، در مراسمی از پرستاران و مادریاران شاغل در سرای سالمندان مجد شهرستان اردکان تجلیل شد .

در این مراسم ، رئیس اداره بهزیستی اردکان، افزود: بدون شک تلاش و تعهد همه جانبه پرستاران در خدمت به سالمندان و تسکین آلام آنان، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد.

عضدزاده با بیان اینکه پرستاری، شغل نیست بلکه عشق و عشق خدمت به دردمندترین همنوعان است، افزود : روی گشاده و گوش دادن به بیماران و سالمندان از مهمترین ویژگی های پرستاری است .
وی تصریح کرد: اگر پرستاری در انجام وظیفه کوتاهی کند ممکن است خسارتی به بار بیاید که گاهی قابل جبران هم نباشد.
در این مراسم از پرستاران ، مادریاران و کارکنان این مرکز، از طرف اداره بهزیستی و مدیریت مرکز با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار