135765
۰۱ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی مهدکودک و پیش دبستانی در سنندج

نماینده دارالقرآن خانه کارگر در کردستان از شرکت ۳۵ نفر داوطلب آزاد خواهر در دوره تربیت مربی قرآنی مهدکودک و پیش دبستانی در مجتمع فجر سنندج خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فرانک تحصری، اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه کودکان مهدکودک و پیش دبستانی 3 تا 12 سال از26 تا 29 دی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر نظر دارالقرآن خانه کارگر در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

وی با بیان اینکه 35 خواهر به صورت داوطلب آزاد در این دوره شرکت کردند، ادامه داد: این دوره با هدف تربیت اساتید متخصص قرآنی به مدت 30 ساعت و به‌صورت دوره‌های فشرده و نیمه فشرده در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی برگزار شد.

تحصری با بیان اینکه این دوره آموزشی زیر نظر فاطمه نقره پوش از مربیان دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد، افزود: در بخش علوم قرآنی شرکت‌کنندگان با نحوه تدریس به‌صورت قصه و نمایش، کدگذاری همراه با بازی آشنا شده و در بخش خلاقیت مواردی چون اوریگامی(هنر کاغذ و تا)، کاردستی، کلاژ با تکه‌های پارچه و گریم کودک آموزش می‌بینند.

 

نماینده دارالقرآن خانه کارگر در کردستان همچنین گفت: همچنین در بخش روانشناسی با برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات کنترل خشم، حقوق والدین و کودک، مهارت‌های فردی و اجتماعی نکاتی همچون نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی کودک و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی بعد از کسب نمره قبولی به مدت 72 ساعت در آزمون کارورزی مدارس شرکت می کنند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار