134806
۲۶ دی ۱۳۹۶

عاقبت مزاحمت دانش آموزان برای مدیر مدرسه در فضای مجازی

پلیس در اعلام مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از دستگیری نوجوان ۱۸ ساله‌ای خبر داد که با تشویق دانش‌آموزان ۱۴ ساله برای مدیر مدرسه در فضای مجازی با فحاشی مزاحمت ایجاد کرده بود.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به ارتکاب جرم از سوی دو دانش آموز رد شبکه‌های اجتماعی دررابطه با این پرونده گفت: فرد میانسالی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت، شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا با بیان اینکه متاسفانه مدتی است فردی ناشناس با هتاکی و فحاشی موجب سلب آسایش روحی و روانی وی شده است، خواستار رسیدگی به شکایت خود بود.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال تحقیقات فنی و بررسی‌های صورت گرفته پس از انجام اقدامات و فعالیت‌های پلیسی توانستند عامل انتشار مطالب موهوم و کذب را دریکی از شهرستان‌های استان البرز شناسایی و دستگیر نمایند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: فرد دستگیر شده که 18سال بیشتر نداشت، پس از دستگیری با ندامت از عمل مجرمانه خود با اعلام اینکه دو دانش آموز مشهدی برای گم کردن رد پای خود، از من که با هم در یک بازی گروهی آنلاین آشنا شده بودیم خواستند تا به شماره‌ای که در اختیارم گذاشتند فحاشی کنم و من نیز متاسفانه به خیال اینکه به آنها لطفی داشته باشم و برای اثبات رفاقت به دو دوست خود این کار را انجام دادم.

سرهنگ جهانشیری گفت: با دستگیری دو نوجوان 14 ساله به عنوان متهم اصلی، مشخص شد شاکی، مدیر مدرسه این دو دانش‌آموز بوده و این دو به علت اینکه از اخلاق جدی آقای مدیر ناراضی بوده‌اند راه تلافی‌جویانه را فضای سایبر انتخاب کرده‌اند. از این رو با توجه به اظهارات انجام گرفته، متهمان به همراه پرونده برای کسب دستورات قضایی مناسب به دادسرا معرفی شدند.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار