131693
۱۲ دی ۱۳۹۶

دستگیری سارقان نوجوان با اعتراف به ۲۳ فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق نوجوان با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سردار “روح الامین قاسمی” اظهار داشت: در پي گزارش شهروندی از مهدیشهر مبنی بر سرقت وجه نقد از ميوه فروشي، بلافاصله ماموران گشت کلانتري و تجسس به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های مقدماتی پلیس در محل وقوع و اظهارات مال باخته نشان از رد پای سارق نوجوان سابقه داری در ارتکاب این جرم داشت.

سردار قاسمی به هماهنگی های لازم قضائی برای دستگیری این سارق 14 ساله اشاره کرد و گفت: با هوشیاری پلیس، متهم در یک عملیات ویژه در صحنه سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مسئول انتظامی از دستگیری دو همدست 15 و 17 ساله این مجرم نوجوان خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 23 فقره انواع سرقت در شهرستان مهدیشهر اعتراف کردند.

وی سرقت منزل، اماکن خصوصي، طيور، داخل خودرو، ساختمان های نيمه کاره، تلفن همراه، مغازه و تجهيزات مخابراتي را از جمله جرایم ارتکابی این سارقان نوجوان خواند و گفت: ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان این حوزه 300 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده تکمیلی به همراه مجرمان به مرجع قضائی تحویل شدند، گفت: با استفاده از فن آوری های جدید اموال و اماکن خود را به سیستم های امنیتی تجهیز کنند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار