131550
۱۲ دی ۱۳۹۶

محاكمه پسر نوجوان به اتهام حمل حشيش

پسر نوجواني كه به اتهام حمل ۱۸‌گرم حشيش بازداشت شده در جلسه محاكمه گفت كه نان‌آور خانواده است و به خاطر فقر دست به اين كار زده است.

به گزارش کودک پرس ، تابستان سال‌94، مأموران پليس تهران از فعاليت چند جوان در جريان خريد و فروش مواد مخدر در جنوب تهران باخبر شدند. به اين ترتيب بررسي‌ها در اين زمينه آغاز شد و آنها موفق شدند پسر نوجواني را در يكي از پارك‌هاي محل هنگام انتقال 18‌گرم حشيش شناسايي و دستگير كنند.
سعيد 16‌ساله ابتدا جرمش را انكار كرد و گفت از محتواي بسته بي‌اطلاع بوده است اما در مراحل بعدي بازجويي به جرمش اعتراف كرد و گفت به خاطر مشكلات مادي و نداشتن شغل پيشنهاد جابه‌جايي بسته را قبول كرده است. با اقرارهاي متهم، پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي كيخواه فرستاده شد. روز گذشته متهم از كانون اعزام شد و در همان شعبه پاي ميز محاكمه قرار گرفت.

او در شرح ماجرا گفت: «پدرم چند سال قبل فوت كرده بود و من همراه مادرم و خواهر و برادرهايم زندگي مي‌كردم. به خاطر اينكه فرزند بزرگ خانواده بودم مخارج زندگي به دوش من افتاد، اما نتوانستم شغل مناسبي پيدا كنم به همين دليل به سختي زندگي را مي‌گذرانديم.‌»

متهم در ادامه گفت: «روز حادثه در پارك نشسته بودم كه سه پسر جوان سراغم آمدند و روي صندلي كنارم نشستند. آنها بسته‌اي را به من دادند و از من خواستند تا آن را به آدرسي برسانم. براي اين كار قرار شد مبلغ 50‌هزار تومان بگيرم. آنقدر در تنگنا بودم كه قبول كردم. مي‌دانستم محتويات بسته مواد مخدر است، اما از نوع و مقدار مواد واقعاً بي‌اطلاع بودم. بسته را تحويل گرفتم، اما قبل از رسيدن به مقصد بازداشت شدم.‌» متهم در آخرين دفاعش گفت: «باور كنيد از سر فقر و نداري اين پيشنهاد را قبول كردم حالا از قضات دادگاه تقاضاي بخشش دارم.‌» در پايان هيئت قضايي وارد شور شد.

 

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار