131252
۱۰ دی ۱۳۹۶
فردا دوشنبه؛

اعلام تعطیلی مهدهای کودک و مدارس ابتدایی پایتخت و چند شهر استان تهران

مهدهای کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه استثنایی شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

به گزارش کودک پرس ، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، همچنین ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین آلاینده و دودزا و همچنین وسایل فاقد معاینه فنی از دیگر اقدامات اجرایی برای فردا(دوشنبه) است.

طرح ترافیکی زوج و فرد نیز فردا از در منزل اجرا می شود و تنها سرویس های مدارس و خودروهای دارای مجوز اجازه تردد دراین محدوده را دارند.
همچنین فروش روزانه طرح ترافیک، فعالیت های عمرانی، معادن شن و ماسه و آسفالت و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز فردا(دوشنبه) ممنوع است.

دراین گزارش، از عموم شهروندان خواست از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کرده و برای سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه استثنایی شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد امروز نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

کیفیت هوای تهران امروز – یکشنبه – با شاخص 140 برای گروههای حساس ناسالم است.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار