131222
۱۰ دی ۱۳۹۶
آرزویی که به حقیقت می‌پیوندد؛

نوجوان معلول کهگیلویه و بویراحمد زیر تیغ جراحان می‌رود

بعد از سالها مشقت و رنج بیماری، پاهای شاهین یوسف‌خواه نوجوان همیشه امیدوار و معلول دنا نشین، زیر تیغ جراحان بزرگ کشوری می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، شاهین یوسف وند، پسر بچه 14 ساله دنا نشین که از بدو تولد بخاطر بیماری نادر زانوهایش بر خلاف سیستم آنوتومی بدنش چرخش پیداکرده و امروز از این درد لاعلاج لام تا کام با کسی چیزی نمی گوید.

 

شاهین یوسف وند اهل روستای کریک است و پاهایش که دچار بیماری نادر است باعث شده که او را از دیگر دوستانش متمایز کند و در رویاهای کودکانه اش با حسرت به بازی کردن دوستان بنگرد و در کلام هایش با خنده به مادرش می گوید مادر درست است نمی توانم با دوستانم بدوم اما نشستم و با امیدواری نگاهشان کردم.

 

بعد از انعکاس این خبری از سوی رسانه های استانی و حتی کشوری و پیگیری این سایت خبری و همچنین وعده های فرماندار شهرستان دنا ، یک تیم پزشکی در تهران ، حاضر به معاینه و حتی عمل پاهای شاهین یوسف خواه شد.

 

بنا بر آخرین روند پگیریها، کارهای ویزیت و درمان شاهین یوسف خواه از سوی پزشک معالج به انجام رسیده و فرماندار شهرستان دنا ،طبق وعده های قبلی خود،آماده اعزام این نوجوان به تهران است تا لااقل بتوان با این کار عام المنفعه شادی را بر چهره خانواده این نوجوانان بنشاند.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار