130622
۰۸ دی ۱۳۹۶

معرفی برترین‌های مسابقات کشتی آزاد انتخاباتی نوجوانان مازندران

مسابقات کشتی آزاد انتخابی نوجوانان مازندران انتخابی تیم ملی در بهشهر با معرفی برترین‌های اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس، مسابقات کشتی آزاد انتخابی نوجوانان مازندران با عنوان گرامیداشت سردار شهید علی ییلاقی فرمانده لشگر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس در ۱۰ وزن در صبح و عصر پنج شنبه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

شهرام جعفری رئیس هیئت کشتی بهشهر در گفتگو با کودک پرس اظهار داشت: این دوره از مسابقات یک روزه با حضور ۱۸۰ کشتی گیر در وزن‌های ۴۱ تا ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم برگزار و افراد برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.

به گزارش مهر، در وزن ۴۱ تا ۴۵ کیلوگرم، عباس ابراهیم زاده از ساری به مقاوم اول، پوریا کاظمی از بندپی شرقی دوم شد و رضا باباجان زاده از بهشهر و پوریا کاکویی از ارطه به مقام سوم مشترک ، در ۴۸ کیلوگرم، جواد جوادی از ساری اول، علی کبودتبار از محمودآباد دوم شد و جواد جوادی از ساری و محمدعلی عموزاد از بهشهر به مقاوم مشترک سوم رسیدند.

 

 

در ۵۱ کیلوگرم، سپهر اسماعیلی از محمودآباد اول، کیان محمودجانلو از گلوگاه دوم شد و محمدحسن غلامی از جویبار و مجتبی سلطان زاده از بابل مقام مشترک سوم را از آن خود کردند، در ۵۵ کیلوگرم، علیرضا احمدی از بابل به مقام اول، علی سینه سپهر از گلوگاه به مقام دوم رسید و سید مهدی حسینی از محمودآباد و مهدی حسین نیا از قائمشهر مقام مشترک سوم را از آن خود کردند، همچنین در ۶۰ کیلوگرم، علی فضلی از بهشهر اول، سبحان رحمانی از لاله آباد دوم شد و امیرحسین رضایی از قائمشهر و علی فضلی از بهشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

 

در ۶۵ کیلوگرم، علی اکبر هدایتی از چمستان اول، سید مهدی احسانی از ساری دوم شد و مبین آشناور از سرخ رود و علی اکبر هدایتی از چمستان به مقام مشترک سوم رسیدند، در ۷۱ کیلوگرم، ابوالفضل علیپور از قائمشهر اول، ابوالفضل صباغ از بهشهر دوم شد و سروش فرمانی از ساری و سینا مربی از جویبار به مقام مشترک سوم و در ۸۰ کیلوگرم، امیر حسین اکبرزاده از آمل اول، کمیل مهدوی از ساری دوم شد و سید رضا هاشمی از جویبار و ایلیا رحمت نژاد از قائمشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

 

در ۹۲ کیلوگرم، طاها جلیلی از لاله آباد اول، پوریا آهنگر از نوشهر دوم شد و علی طاهرخانی از رامسر و سید پوریا اوصیا از بابل به مقام مشترک سوم، در ۱۱۰ کیلوگرم هم، امیرحسین اسماعیلی از جویبار اول، آرمان امیری از لابه آباد دوم شد و علیرضا مظفری از قائمشهر و علی اکبر اکبرپور از بابل به مقام مشترک سوم رسیدند.

 

این دوره از رقابت‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت کشتی بهشهر در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار