130482
۰۷ دی ۱۳۹۶
در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بررسی مسائل مطبوعات کودک و نوجوان»

نشست هم‌اندیشی‌ با موضوع «بررسی مسائل مطبوعات کودک و نوجوان با تأکید بر نظام حقوقی این نشریه‌ها» در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات و مطبوعات کودک و نوجوان برگزار می‌شود، مطبوعات کودک و نوجوان، چالش نشریه‌های کودک و نوجوان و نظام حقوقی این دسته از نشریه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی‌ نظام حقوقی مطبوعات کودک و نوجوان، حفظ جایگاه اصلی نشریه‌های کودک و نوجوان در میان رسانه‌های کشور، چالش نشریه‌های کودک و نوجوان در عصر رسانه‌های الکترونیک و نقش نهادهای دولتی و بخش خصوصی در بهبود وضعیت نشریه‌های کودک و نوجوان از محورهای اصلی این نشست تخصصی عنوان شده است.

محمد حسین دیزجی (پژوهشگر، داور جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان و عضو شورای سردبیری نشریه تکنولوژی آموزشی)، مجتبی سادات (مدیر مسؤول گروه نشریات نبات)، سید علی کاشفی خوانساری (پژوهشگر مطبوعات کودک و نوجوان) و زهرا جعفری (مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) سخنرانان نشست «بررسی مسائل مطبوعات کودک و نوجوان با تأکید بر نظام حقوقی این نشریه‌ها» هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار