129862
۰۵ دی ۱۳۹۶

رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در سریش‌آباد برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در دیدار با فرماندار قروه، از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه کودک پرس از سنندج، حامد جولائی در دیدار با فرماندار قروه، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در ورزش کردستان می‌توانیم در تمامی شهرها و بخش‌ها مسابقات منطقه‌ای و کشوری را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان کردستان در خصوص توزیع میزبانی رقابت‌های کشوری در سطح استان با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور مکاتبه‌های لازم را انجام داد و برای نخستین رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش‌آباد برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور طی روزهای 21 و 22 دی ماه با حضور 150 ورزشکار به مناسبت یادواره 5400 شهید کردستان در شهر سریش‌آباد برگزار می‌شود.

 

 

جولائی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با کمک هیات‌های کشتی و ورزش روستایی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در شهرستان قروه و شهر سریش آباد توان خود را به کار می‌برد.

وی به بهترین سالن ورزشی در شهر سریش‌آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود احداث سالن ورزشی 1200 نفره بهترین شرایط برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان قروه و سریش آباد در راستای برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در حد توان کمک‌ها و مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا مثل همیشه میزبان شایسته باشیم.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار