129033
۰۲ دی ۱۳۹۶

حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در جمع صمیمی کودکان شیرخوارگاه احسان

استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در شیرخوارگاه و خانه نوباوگان احسان و خانه کودک و نوجوان مهر در منطقه سه تبریز، دقایقی را در فضای پاک و معصومانه کودکان این مرکز سپری کرد و آنها را مورد نوازش و دلجویی قرار داد.

به گزارش کودک پرس ، مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، شب گذشته با حضور در شیرخوارگاه و خانه نوباوگان احسان و خانه کودک و نوجوان مهر در منطقه سه تبریز، دقایقی را در فضای پاک و معصومانه کودکان این مرکز سپری کرد و آنها را مورد نوازش و دلجویی قرار داد.

در این دیدار که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان همراه بود، هدایایی را به تک‌تک کودکان این مرکز اهدا کرد و به سخنان کودکانه آنان گوش فرا داد.

وی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف شیرخوارگاه احسان در جریان وضعیت جسمی و روحی کودکان و نوزادان تحت پوشش این شیرخوارگاه و نحوه رسیدگی به آنها قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه این دیدار گفت: تصمیم گرفتیم که در شب یلدا در جمع کودکان تحت پوشش بهزیستی حضور داشته باشیم و ضمن دلجویی از آنان، از تمام عزیزانی که در این مرکز ارائه خدمت می‌کنند نیز قدردانی کنیم.

خدابخش با قدردانی از سازمان بهزیستی استان به‌خاطر ارائه خدمات به افراد نیازمند، گفت: خوشبختانه در استان ما به اندازه کافی افراد خیر داریم که در خدمت نیازمندان باشند و ساختمان این مرکز هم توسط خیران بزرگوار اهدا شده است.

شایان ذکر است شیرخوارگاه احسان که توسط خانواده صادقی اسفهلانی بنا شده است، ۵۰ نوزاد شیرخوار و کودک زیر شش سال بی‌سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار