126512
۲۳ آذر ۱۳۹۶

۵ طلایی روز دوم تکواندو نوجوانان ایران در قم معرفی شدند

پنج تکواندوکار طلایی اوزان روز دوم پیکارهای تکواندو آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در سالن شهید حیدریان قم معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس از قم، در حالی که پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور از روز سه‌شنبه 21 آذر ماه در سالن دوهزارنفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده، بیش از 700 تکواندوکار در مدت سه روز برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این پیکارها علاوه بر توزیع مدال‌های طلا، نقره و برنز جنبه انتخابی تیم ملی برای دعوت از برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران را نیز دارد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو در هشت وزن به میزبانی هیأت تکواندو قم جریان دارد.

هوگوپوشان حاضر در این دوره از مسابقات برای کسب سهمیه تیم ملی به منظور حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی برای شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و رقابت‌های قهرمانی 2018 نوجوانان جهان در سالن شهید حیدریان قم مسابقه می‌دهند.

 

 

بعد از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک اوزان 45، 51 و به اضافه 78 کیلوگرم این پیکارها در روز نخست، در روز دوم تکواندوکاران اوزان منهای 55، 63، 73 و 78 کیلوگرم به میدان رفتند و مدال طلای این اوزان به تکواندوکاران کرمان، مازندران، تهران و آذربایجان غربی رسید.

در وزن منهای 55 کیلوگرم به ترتیب محمدمصطفی دولت‌آبادی از کرمان،  محمدحسین جلیل‌زاده از البرز،  رضا جلالی‌فر از مازندران و محمدمهدی رشیدی از قم رتبه‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند و در وزن منهای 63 کیلوگرم نیز همین عناوین به علیرضا مقصودی از مازندران،  فرزام تنهایی از گیلان، امیرحسین خدادی از مازندران و سعید فتحی از هیأت تکواندو اصفهان تعلق گرفت.

 

در وزن منهای 73 کیلوگرم کامیاب مبینی از تهران، امیرحسین بهرآبادی از البرز، حسین داداش‌زاده از قم و محمد محمدنیا از البرز مقام‌های برتر را کسب کردند و در وزن منهای 78 کیلوگرم علی بابازاده از آذربایجان‌غربی، حمیدرضا بدری از تهران، پژمان مرادی از اصفهان و شهاب زکی از تهران روی سکوهای برتر رفتند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار