126479
۲۳ آذر ۱۳۹۶
پلیس هشدار داد؛

بازداشت سارق شيطان صفت در پرديس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به والدین، دانش‌آموزان و مسئولان مدارس هشدار داد در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف منازل و مدارس خود و حتي اماکن عمومي و پارکها پلیس را مطلع کنند.

به گزارش کودک پرس ، سردار ناظری گفت: پس از گزارش سرقتهایی که از پارکینگها در مناطق پردیس و بومهن می شد با تلاش و پیگیریهای پلیس پردیس ، سارق با سابقه 10 سال در محاکم قضایی بازداشت شد.
وی افزود: این فرد که به سرقتهای خود اعتراف کرده است مشخص شد که علاوه بر سرقت برای دانش آموزان مدارس مختلف اقدام به ایجاد مزاحمت میکرد که به محاکم قضایی معرفی شده است .
سردار ناظری به والدین ، دانش آموزان و اولیای مدارس توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس گزارش دهند و والدین تا جایی که امکان دارد رفت و آمد فرزندان خود در مسیر مدرسه را تحت کنترل بگیرند و از سرویسهای مورد اعتماد مدارس استفاده کنند .

 

 

فرمانده انتطامی شرق استان تهران گفت: دانش آموزان از افراد غریبه دوری کنند و به بهانه ها و پیشنهادهایی که داده میشود اعتنا نکنند و درصورت مشاهده هر مورد مشکوک در اطراف مدرسه آنرا به مسئولان مدرسه اطلاع دهند .

وی در پایان با اشاره به اقدام قانونی و قاطعانه پلیس شرق استان تهران در برخورد جدي با مخلين نظم و امنیت عمومی و مجرمان و متهمان افزود : همکاران ما همچنان به صورت نامحسوس در حاشیه و اطراف مدارس پردیس حضور دارند و همه چیز تحت کنترل است .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار