126155
۲۲ آذر ۱۳۹۶

آموزش ۲۵ قرآن‌آموز در خانه قرآن روستایی نور

مدیر خانه قرآن روستایی نور، اظهار کرد: ۲۵ قرآن آموز در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در این خانه قرآنی در حال فراگیری روخوانی و روان‌خوانی هستند.

به گزارش کودک پرس ، معصومه ایمانی مدیر خانه قرآن روستایی نور اظهارکرد: ۲۵ قرآن آموز در رده‌های سنی سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در این خانه قرآنی در حال فراگیری روخوانی و روان خوانی هستند.

وی افزود: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اُخروی اوست، ارائه می‌دهد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

ایمانی، ارتباط با قرآن را راهگشا دانست و ادامه داد: ارتباط با قرآن کریم در سیر و سلوک انسان‌هایی که خواهان رسیدن به مقام‌های عرفانی هستند، بسیار راهگشا است. از این‌رو توصیه و سفارش تاکید قرآن و روایات و اساتید اخلاق بر این است که تا می‌توانید قرآن بخوانید.

 

مدیر خانه قرآن روستایی نور با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(علیه‌السلام) یادآور شد: امام جعفرصادق(علیه‌السلام) می فرمایند: برای مومن شایسته است که پیش از فرا رسیدن مرگش قرآن را بیاموزد یا در حال آموزش دادن آن باشد.

وی افزود: قرآن حکیم از نظر تأثیرات خود معجزه است و آن تأثیری که در قرآن هست در هیچ کتاب انسانی وجود ندارد و به وسیله همین تأثیر در دنیا منتشر و آن را روشن نموده است.
ایمانی تاکید کرد: خداوند انعکاس عظمت خود را در جهان طبیعت، به تصویر کشیده، تا انسان با تفکر در دل آیات مشهود خداوندی، نشانه حق و حقیقت را دریابند.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار