126102
۲۲ آذر ۱۳۹۶
رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۳ سال غرب آسیا؛

تنیسور‌های نوجوان به نیمه نهایی رسیدند

نمایندگان ایرانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات تور تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا صعود کردند.

به گزارش کودک پرس ، نمایندگان ایران در روز دوم تور تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا در کیش به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار دومین روز مسابقات، درسا چراغی با نتیجه دو بر صفر حریف لبنانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی هفته اول مسابقات بخش دختران راه یافت.

یونس طلاور با نتیجه دو بر یک سامان رضائیان را از ایران مغلوب کرد و آریو جوادی با نتیجه دو بر صفر حریف لبنانی خود را از پیش رو برداشت.

 

مشکات الزهراء صفی با نتیجه دو بر صفر از سد نماینده عراق عبور کرد و در جمع چهار نفر برتر جدول هفته اول قرار گرفت تا مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی برای نمایندگان کشورمان صادر شود.

 

 

در آخرین دیدار بخش انفرادی، فاطمه السادات زنجانى با نتیجه دو بر صفر ماندگار فرزامى را شکست داد تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی هفته نخست مسابقات مشخص شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تنیسور دختر و ۱۶ تنیسور پسر از کشور‌های سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت ۲ هفته در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات غرب آسیا تا ۲۸ آذر ادامه دارد و در پایان تنیسور‌های برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح ۲ آسیا اعزام می‌شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.

شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم‌های ملی این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی و امیر صدری است و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار