124413
۱۴ آذر ۱۳۹۶

رقابت کریمه قم برای صعود به نیمه‌نهایی والیبال نوجوانان ایران

تیم والیبال کریمه قم در مرحله پلی‌آف برای کسب مجوز صعود به نیمه‌نهایی مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

به گزارش کودک پرس از قم، رقابت‌های فصل 1396 والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول ایران در رده سنی نوجوانان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال با عنوان جام شهید محسن حججی و با حضور تعداد 14 تیم در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و نماینده قم در گروه نخست مقدماتی به میدان رفته‌ است.

این در حالی است که شهرهای اراک و قزوین میزبان دیدارهای مرحله مقدماتی این دوره هستند و تیم والیبال نوجوانان کریمه قم برای رویارویی با حریفان خود راهی قزوین شده است و امروز برای کسب مجوز صعود به نیمه‌نهایی با برابر تیم عقاب تهران قرار می‌گیرد.

در شرایطی که به طور همزمان بازی‌های دیگر گروه در شهر اراک به انجام می‌رسد، تیم والیبال نوجوانان کریمه قم با تیم‌های شهرداری قزوین، توپگاه بابلسر، بیمه رازی نور، عقاب تهران، مقاومت مهاباد و راه‌یاب ملل مریوان هم‌گروه شده و در دیگر گروه نیز تیم‌های گل‌گهر سیرجان، لاستیک بارز کرمان، پالایش نفت آبادان، صنایع اردکان، پیروزی کیش، ملوان تهران و شهروند اراک مسابقه می‌دهند.

 

 

در حالی که هر تیم با بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 79 به بالا و یک بازیکن متولد یازدهم آذر ماه سال 79 به بعد در این رقابت‌ها حضور یافته، در پایان بازی‌های مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی لیگ دسته اول نوجوانان ایران صعود می‌کنند و کریمه قم امروز برای تحقق این مهم برابر عقاب تهران صف‌آرایی می‌کند.

کریمه قم در نخستین مسابقه خود از این مرحله برابر تیم بیمه رازی نور به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت اما دومین بازی خود را در جدال با تیم میزبان یعنی هیأت قزوین سه بر صفر واگذار کرد و دومین پیروزی را با همین نتیجه مقابل تیم راه‌یاب ملل مریوان به دست آورد تا امروز برای راه‌یابی به نیمه‌نهایی برابر عقاب تهران بازی کند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار