موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
124014
۱۳ آذر ۱۳۹۶

اولین و جدیدترین مجموعه نمایشی آموزشی برای کودکان

به گزارش کودک پرس ، مجموعه آموزشی “خانم دکتر سلام”،کودکان شما را در فراگیری هرچه بهتر شناخت بدن انسان یاری میدهد؛موضوعات مورد نمایش در این مجموعه شامل:چشم_گوش_قلب_زبان_خون_استخوان_دندان_پوست و مو میباشد. کودک با تماشای این مجموعه یاد می‌گیرد که چگونه به سلامت بدن خود اهمیت بدهد؛مجموعه خانم دکتر سلام،باعث نشاط و شادابی و سرگرمی تمام اعضای […]

به گزارش کودک پرس ، مجموعه آموزشی “خانم دکتر سلام”،کودکان شما را در فراگیری هرچه بهتر شناخت بدن انسان یاری میدهد؛موضوعات مورد نمایش در این مجموعه شامل:چشم_گوش_قلب_زبان_خون_استخوان_دندان_پوست و مو میباشد. کودک با تماشای این مجموعه یاد می‌گیرد که چگونه به سلامت بدن خود اهمیت بدهد؛مجموعه خانم دکتر سلام،باعث نشاط و شادابی و سرگرمی تمام اعضای خانواده می‌گردد.

این مجموعه آموزشی زیر نظر مجرب ترین متخصصان پزشکی و کودک تهیه شده گردیده است که باعث بالا رفتن خلاقیت کودکان شما می‌شود.

رعایت اصول حجاب،کمک به همنوع،اهدای خون اهدای زندگی،سبک زندگی،تغذیه مناسب و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از جمله مواردی است که در این دی وی دی به آن اشاره شده تا مورد توجه کودک قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار