123766
۱۲ آذر ۱۳۹۶

مسئولین ما فرزندان انقلاب هستند/ نباید هرکسی در فضای مجازی به آنان تهمت بزنند

معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت کشور گفت: مسئولین ما فرزندان انقلاب هستند نباید هرکسی در فضای مجازی هر تهمتی خواست بزند و پیگیری نشود.

به گزارش کودک پرس، جواد ناصریان معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت کشور در «گردهمایی سراسری فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه سراسر کشور» در پاسخ به اظهارات فرماندهان بسیج استانداری‌ها اظهار داشت: مقصر تمام ایراداتی که شما وارد کردید ما هستیم نه مدیران شما. چرا که حتماً باید مصوبات ابلاغی را پیگیری می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: به دنبال کار شکلی نیستم و دنبال کار محتوایی هستیم. در آسیب‌های اجتماعی از بعد از انقلاب کم کاری کردیم. باید توجه بیشتری به بسیج می‌کردیم.معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت کشور گفت: برای شورای فرهنگی بودجه خاصی مصوب کردیم.

به استانداری‌ها ابلاغ می‌کنیم که همان ابتدا مبلغی را برای شورای فرهنگی استانداری‌ها در نظر بگیرند.ناصریان افزود: نگاه ما به حوزه بسیج اصلاً سیاسی نیست. همه ما تفکر سیاسی خاصی داریم، اما آن را در امور اجرایی دخالت نمی‌دهیم. همین که سیاست‌های دولت و نظام را قبول داریم کفایت می‌کند.وی اضافه کرد: مشکل تراکم بالای نیروی انسانی در دستگاه‌ها علی الخصوص استانداری‌ها را داریم که دو پروژه ساماندهی و توانمندی نیروی انسانی را در دست اجرا داریم.

 

پایگاه‌های بسیح در این موضوع باید به ما کمک کنند.معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت کشور اظهار داشت: از شما دقیق‌تر و متشرع‌تر در استفاده از پول و امکانات بیت‌المال پیدا نمی‌شود. نباید جلسات مجزایی برای بسیج خواهران باشد و باید از آن‌ها هم دعوت می‌شد. در برنامه‌های بعد لحاظ می‌شود.ناصریان خاطر نشان کرد: دشمن پروژه بی‌اعتمادی مردم به مسئولین را کلید زده است. شما در حوزه بسیج دقت زیادی باشید و جلسات و همایش‌هایی در این خصوص داشته باشید. مسئولین ما فرزندان انقلاب هستند نباید هرکسی در فضای مجازی هر تهمتی خواست بزند و پیگیری نشود.

 

وی بیان داشت: اگر مدیری از ظرفیت شما استفاده نکند حتماً آسیب خواهد دید. در شورای مدیران باید حضور شما پررنگ باشد. در کمیته انتصابات باید نقش شما پررنگ‌تر باشد و ما در این خصوص مکاتبه خواهیم کرد.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار