123676
۱۲ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره ارشاد اسلامی کاشان:

اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در کاشان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، از برگزاری اختتامیه دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، در کاشان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مصطفی جوادی مقدم، اظهار کرد: اختتامیه دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان و مراسم تقدیر از باشگاه های برتر، روز یکشنبه 12 آذر ماه در کانون فرهنگی الزهراء (سلام‌الله علیها) کاشان برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاشان افزود: در سال جاری، 99 باشگاه کتابخوانی در کاشان تشکیل شده است که باشگاه برگزیده این جام بر اساس تعداد کتاب‌های خوانده شده، نامه‌های نوشته شده به نویسنده، تعداد فیلم‌های معرفی کتاب و کیفیت فعالیت اعضا در باشگاه و خلاقیت در اجرای برنامه های انجام شده، معرفی خواهد شد.

جوادی مقدم، گفت: باشگاه‌های کتابخوانی، طرح‌های خود را در مدارس، کتابخانه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا کردند که در این مراسم از پنج فیلم برتر، پنج نامه برتر و پنج باشگاه برتر تقدیر و به دبیرخانه کشوری جام باشگاه‌های کتابخوانی معرفی خواهند شد.

وی، افزود: باشگاه های کتابخوانی یکی از ایده های موفق در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور است که برای فعالیت مستمر نیازمند حمایت بیشتر هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، خاطرنشان کرد: سال گذشته در اولین دوره جام باشگاه های کتابخوانی، باشگاه دبستان دخترانه «برکت» کاشان به عنوان باشگاه برگزیده کشوری معرفی شد.

 

منبع: صاحب نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار