123107
۰۹ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی:

“پایان رویاها”در ۳ سینمای تخصصی کودک آذربایجان غربی اکران می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اکران فیلم”پایان رویاها”ساخته محمد علی طالبی در سه سینمای تخصصی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی با اشاره به ظرفیت‌های افزوده شده برای نمایش فیلم به‌صورت تخصصی برای کودکان آذربایجان غربی اظهار داشت: به همت این اداره کل هم اینک سه سینمای تخصصی برای استفاده کودکان در شهرهای ارومیه، میاندوآب و خوی راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت فراهم سازی بسترهای استفاده کودکان از انواع فیلم‌های ساخته شده برای آنان به اتفاق خانواده‌هایشان در سینماهای تخصصی افزود: هم اکنون در مجموع 500 کودک آذربایجان غربی به طور همزمان می‌توانند در این سه شهرستان در یک سئانس از برنامه‌های سالن‌های تخصصی سینمای کودک بهره‌مند شوند.

 

 

زاهدی گفت: تلاش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بر بهره‌مند سازی تمام کودکان شهرستان‌های 17 گانه استان از سینماهای تخصصی کودک متمرکز است اما در این مسیر نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله استانداری و سازمان و مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم تا با اختصاص بودجه‌های به موقع و مناسب امکان تسهیل و تسریع در پیاده سازی این برنامه بیش از پیش فراهم آید.

وی افزود: شهرهای مهاباد و سلماس به دلیل نیاز کودکان و نوجوانان این دو شهر در اولویت راه‌اندازی سینماهای تخصصی کودک هستند.

 

زاهدی گفت: تاکنون از سالن‌های سینمای تخصصی کودک در آذربایجان غربی که کاربری‌های چند منظوره دارند استفاده‌های زیادی شده به طوری که افزون بر 80 نمایش و فیلم کوتاه در آن به اجرا در آمده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اکران فیلم”پایان رویاها”ساخته محمد علی طالبی در سه سینمای تخصصی کودک در این استان خبر داد و اظهار داشت: این فیلم به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده و این فیلم قصه یک بچه را در یک روستای جنگلی روایت می‌کند که به دلیل یک بی احتیاطی٬ خودش و خانواده‌اش را دچار یک مشکل سخت می‌کند اما به مرور این مشکل با کمک همه اعضای خانواده برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: این فیلم عنوان دار که در جشنواره‌های معتبر و متعددی افتخارات مختلف برای کشورمان به ارمغان آورده علاوه بر آذربایجان غربی از 11 آذرماه به طور همزمان در 79 سالن سینمایی دیگر کشور نیز به اکران در می‌آید.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار