122763
۰۸ آذر ۱۳۹۶

خیانت و آزار و اذیت راننده سرویس مدرسه به دختر مظلوم

راننده سرويس مدرسه كه متهم است دختر نوجوان را در خردسالي مورد آزار قرار داده‌بود، روز گذشته جرمش را انكار كرد.

به گزارش کودک پرس ، چندي قبل دختر 16 ساله‌اي به نام مهوش همراه خانواده‌اش به اداره پليس پايتخت رفت و از راننده سرويس مدرسه به اتهام آزار شكايت كرد. دختر نوجوان توضيح داد: «شش سال قبل وقتي 9 ساله بودم مردي به نام كيومرث راننده سرويس مدرسه‌ام بود. او مرا به مدت دو سال مورد آزار قرار داد اما آن‌روزها جرئت نداشتم به خانواده‌ام حرفي بزنم.» شاكي در ادامه گفت: «انگيزه‌اي براي رفتن به مدرسه نداشتم و به اجبار پدر و مادرم درس مي‌خواندم. از طرفي جرئت نداشتم در اين مورد به آنها حرفي بزنم، چون آنها هميشه از راننده سرويس تعريف مي‌كردند و فكر مي‌كردم اگر حرفي بزنم آنها حرفم را باور نمي‌كنند.

 

دو سال سكوت كردم و وقتي كلاس پنجم به پايان رسيد ديگر راننده سرويس را نديدم. اين دو سال برايم مثل روزهاي شكنجه بود به همين دليل مبتلا به افسردگي شدم.‌» پدر و مادرم وقتي متوجه بيماري‌ام شدند مرا پيش روانشناس بردند و آنجا بود كه ماجرا را به دكتر روانشناس توضيح دادم. او نيز با خانواده‌ام صحبت كرد.

 

حالا بعد از شش‌سال از راننده سرويس مدرسه شكايت دارم.‌» با طرح شكايت دختر نوجوان، او به پزشكي قانوني فرستاده شد و با تأييد اين ادعا، متهم 64 ساله بازداشت شد. او هر گونه جرمي را انكار كرد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود متهم روانه زندان شد. متهم روز گذشته در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي عبداللهي پشت درهاي بسته و به صورت غيرعلني پاي ميز محاكمه قرار گرفت. بعد از اعلام رسميت جلسه، دختر نوجوان با طرح دوباره شكايتش براي متهم درخواست اشد مجازات كرد.

سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و با انكار جرمش گفت: «‌هرگز اين دختر را آزار نداده‌ام. فقط روزي او را به خانه‌ام بردم تا يك كتاب به او جايزه بدهم. او دروغ مي‌گويد و شايد به خاطر بيماري‌اش اين ادعا را مطرح كرده است.‌» در ادامه پدر شاكي گفت: «بعد از افشاي اين ماجرا شوكه شدم. او يك شيطان است به همين دليل براي او اشد مجازات را مي‌خواهم.‌» در پايان هيئت قضايي جهت صدور رأي وارد شور شد.

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار