موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1160
۲۳ مرداد ۱۳۹۵

سفر “جناب خان”به شیراز برای حمایت از کودکان اوتیسم

محمد بحرانی با همراهی عروسک محبوب و پرطرفدارش، جناب خان به شهر خود شیراز می آید تا در شب به یادماندنی با ترانه های علی رضا افتخاری هم آواز شود.
به گزارش کودک پرس   علی مسعودی، از خنداننده های برتر برنامه خندوانه نیز در همین شهر شب، به اجرای استندآپ کمدی خواهد پرداخت.
ویژه برنامه حمایت از کودکان اوتیسم با عنوان شب مهر که با همکاری مشترک مؤسسه فرهنگی، هنری رهاورد پارسیان، انجمن حمایت از کودکان اوتیسم و شرکت توسعه ورزش امید جوانان در تاریخ ٣١ مرداد ساعت ٩ شب در باغ عفیف آباد شیراز برگزار می شود و تنها برنامه ترکیبی زنده و جنگ گونه است که در فضای باز و این مکان به اجرا درمی آید.
 شب مهر را شاید یکی از متفاوت ترین و خاص ترین برنامه های چند سال اخیر در شیراز بتوان دانست که یک هدف خیر در پشت برگزاری آن از سوی بانیان آن تعریف شده است. شعار ویژه برنامه شب مهر، خنداندن و مهرورزی است که برگزارکنندگان، آن را به کسانی تقدیم کرده اند که خنداندن و مهرورزی را دوست دارند.
محمد بَحرانی (متولد ۱۳۶۰ در شیراز) صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.
منبع:   برنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار