موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10637
۱۱ آبان ۱۳۹۵

کشتار کودکان یمنی به دست سعودی‌ها

8 نفر از جمله چند کودک در حمله سعودی‌ها به منطقه صرواح در مارب و مزرعه‌ای در الحدیده یمن به شهادت رسیدند.

به گزارش کودک پرس ,یک خانواده یمنی سوار بر خودرو در حال پیمودن مسیری بودند که جنگنده‌های سعودی خودروی آنها را در وادی حباب در منطقه صرواح هدف حمله قرار داد. این خانواده یمنی که سه کودک زیر 10 سال داشتند همگی در دم جان باختند.
این در حالی است که تعداد قربانیان کشتار سعودی ها در زندان الزیدیه در استان الحدیده نیز به 60 کشته و ده ها مجروح رسیده است.
در درگیری‌های میدانی، نیروهای یمنی تلاش مزدوران ریاض را برای نفوذ به سمت کوه المنعم در تعز ناکام گذاشتند و به مواضع آنان حمله کردند و چند تن از آنها را در درگیری‌هایی که منتهی به فرارشان شد از پا در آوردند.
در الجوف، نیروهای یمنی با حمله موشکی و توپخانه‌ای، به مواضع مزدوران در منطقه الغیل و الحزم و خب و الشعف تعدادی از آنها را مجروح کردند.
نیروهای یمنی همچنین مانع پیشروی مزدوران به سوی کوه القرن در منطقه نهم در صنعا شدند و با هدف قرار دادن یک خودروی نظامی، آن را منهدم و راکبانش را به هلاکت رساندند.
در جبهه‌های خارج از مرزهای یمن، نیروهای یمنی ضمن بمباران پایگاه المسیال در عسیر از پیشروی متجاوزان به سمت گذرگاه مرزی البقع در نجران جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را هدف قرار دادند.

منبع:خبرگزاری میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار