196042
۲۴ بهمن ۱۳۹۷
نایب رییس اول اتحادیه تریکو و خرازی خبر داد؛

افزایش بی‌رویه قیمت پوشاک کودک در بازار!

مهدی میرطاووسی نایب رییس اول اتحادیه تریکو و خرازی از افزایش عجیب قیمت پوشاک داخلی در کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی میرطاووسی با بیان اینکه مشکلات صنف سیسمونی فروشی مانند دیگر اصناف بسیار گسترده شده است اظهار کرد: متاسفانه سوء مدیریت موجب شده تا اصناف را به مرز سقوط بکشانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنوع تولیدات داخلی به دلیل گران شدن مواد اولیه کاهش داشته و بیشتر کارگاه‌های کوچک و تولید کنندگان بزرگ پوشاک تهران در حال تعطیل شدن هستند افزود: قیمت پوشاک داخلی تا ۶۰ درصد و وارداتی تا سه برابر افزایش داشته است. این گرانی در حالی اتفاق افتاد که بازار در رکود و بسیاری از کارگاه‌ها در آستانه ورشکستگی است.

نایب رییس اول اتحادیه تریکو و خرازی ادامه داد: آتش سوزی پلاسکو تاثیری در افزایش قیمت‌ها نداشت به دلیل اینکه تولیدکنندگان عرصه پوشاک کودک در تهران بسیار زیاد بودند.

میرطاوسی اضافه کرد: در سال‌های اخیر تولیدات داخلی به دلیل نبود اعتبار، واردات بی رویه، بی ثباتی بازار ارز و پرداخت مالیات‌های سنگین نتوانسته تمام توان خود را به کار گیرد و قدرت رقابت با پوشاک تُرک را ندارد؛ این در حالی است که کیفیت تولیدات داخلی به مراتب از پوشاک چینی بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: پوشاک ترک از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ بسیار قدرتمند وارد عرصه شده و تولیدات داخلی را از دور رقابت خارج کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار