190938
۱۰ دی ۱۳۹۷

راه‌اندازی ۱۸۳۳ باشگاه کتابخوانی «کودک و نوجوان» در یزد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از راه‌اندازی یک هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سیدخلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ۹ دی در نشست کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان یزد که با حضور سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دیگر نمایندگان دستگاه های عضو این کارگروه در محل کانون پرورش فکری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تاکنون تعداد یک هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان راه اندازی شده که شعار ما جهت تشکیل این باشگاه‌ها «یزد، شهر جهانی، هزار باشگاه دانایی» بود.

حوتی‌نژاد افزود: علی رغم اینکه از ابتدای سال در برنامه ریزی انجام شده تعداد یک هزار باشگاه مدنظر بود خوشبختانه تاکنون ۱۸۳۳ باشگاه راه‌اندازی شده و اعضای این باشگاه‌ها برای تشکیل پیاده نظام علمی و دانایی بیست هزارنفری فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده چهل جشن در سراسر کشور برگزار می‌شود که در استان یزد نیز علاوه بر شهر یزد در شهرهای ابرکوه و مروست نیز جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باحضور اعضای باشگاه کتابخوان برگزار و تا ۲۲ بهمن در بقیه شهرها و مناطق نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: طی بررسی انجام شده خوشبختانه استان یزد دومین استان کشور از نظر کمی و خرید کتاب و فعالیت های باشگاه انتخاب شده و برنامه‌هایی از جمله نقدی بر کتاب، جشنواره عروسک سازی و دیگر برنامه های پیش بینی شده جهت کودکان و نوجوانان در چهلمین جشن سالگرد انقلاب اجرا خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار