موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205846
۳۱ شهریور ۱۳۹۸

راه‌اندازی نمايشگاه نقاشی اعضای كانون پرورش فكری آذربايجان غربی با موضوع دفاع مقدس

نمايشگاهی از آثار نقاشی اعضای مراكز فرهنگی و هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آذربايجان غربی با هدف پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس در حوزه كودك و نوجوان داير شد.

به گزارش کودک پرس ، زهرا آبسوران معاون فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي افزود: در نمايشگاه نقاشي آثار دفاع مقدس ، اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي 70 اثر مرتبط با دوران دفاع مقدس اعضا به نمايش گذاشته شده است.
وي اظهار كرد: همچنين به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس ، برنامه‌هاي متنوعي در مراكز كانون استان اجرا مي‌شود.

آبسوران افزود: اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي ، هنري و ادبي در 23 مركز ثابت ، پنج كتابخانه سيار روستايي ، يك كتابخانه سيار شهري و چهار كتابخانه پستي نيز از برنامه هايي است كه در اين هفته اجرا مي شود.
وي با اشاره به اينكه در ايام هفته دفاع مقدس اعضا با خانواده معظم شهدا ديدار و در مزار شهدا حضور مي‌يابند ، گفت: به منظور گسترش فرهنگ دفاع مقدس برنامه‌هايي از قبيل معرفي شخصيت رزمندگان و معرفي مناطق جنگي در مراكز كانون استان اجرا مي شود.

آبسوران از برگزاري جشن‌هاي قصه ‌گويي در مراكز فرهنگي و هنري كانون استان با محوريت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار كرد: برگزاري كارگاه‌هاي نقاشي ، سفال‌گري و خوشنويسي از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است كه توسط كانون براي اعضا برگزار مي شود.

اين نمايشگاه از 31 شهريور تا 15 مهرماه جهت بازديد علاقه‌مندان در مركز فرهنگي و هنري شماره يك اروميه داير است.

 

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي با 52 هزار نفر عضو هم اكنون در سراسر استان در زمينه فرهنگي و هنري با محور كتابخواني مشغول فعاليت است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار