40121
۲۵ آبان ۱۳۹۶
زلزله در کرمانشاه؛

اعلام آمادگی یک موسسه خیریه برای پذیرش و نگهداری ۱۰۰ کودک آسیب‌دیده در زلزله

موسسه خیریه گلستان علی (علیه‌السلام) به عنوان بزرگترین موسسه نگهداری از فرزندان آسمانی در کشور آمادگی این موسسه را برای پذیرش و نگهداری کودکان یتیم زلزله غرب کشور اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر عامل گلستان علی (علیه‌السلام) در این رابطه به خبرنگار ما گفت: چرخ بازیگرست از این بازیچه ها بسیار دارد.

باری دگر غمی بزرگ و تلخ بر ایران زمین سایه افکند. حادثه دردناک زلزله غرب ایران موجب بی خانمانی، مرگ و رنج هموطنان ما گردیده است.

رضا زاده افزود: خیریه گلستان علی (علیه‌السلام) ضمن تسلیت به ملت مهربان ایران و ابراز همدردی همگام با سایر اقشار جامعه غیرتمند ایرانی آمادگی خود را جهت پذیرش و نگهداری و حمایت کامل از100 فرزند آسیب دیده زلزله غرب ایران اعلام می کند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت تهیه و ارسال کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: با کمک و همت خیران گلستان علی(علیه‌السلام) مقادیرزیادی لباس گرم، مواد غذایی، پتو و دیگر مایحتاج مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری و برای این عزیزان ارسال شد. وی تصریح کرد: این موسسه برای جمع آوری کمک های مردمی و خیران عزیز همچنان آمادگی دارد تا در اسرع وقت بدست حادثه دیدگان و نیازمندان برسد.

به همت خیرین کمک های ارسالی موسسه ادامه دارد.

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار