موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/پزشکی و سلامت
240939
۲۹ مهر ۱۴۰۰

یتیم شدن ۱۲ هزار کودک در برزیل بر اثر کرونا

انجمن ملی ثبت احوال افراد حقیقی برزیل (آرپِن)، اعلام کرد بیش از ۱۲ هزار کودک زیر ۶ سال برزیلی در اثر همه گیری ویروس کرونا یتیم شده اند.

به گزارش کودک پرس ،انجمن ملی ثبت احوال افراد حقیقی برزیل (آرپِن)، اعلام کرد بیش از ۱۲ هزار کودک زیر ۶ سال برزیلی در اثر همه گیری ویروس کرونا یتیم شده اند.
به گزارش تارنمای شبکه ونزوئلایی تله سور، این مطالعه بازه زمانی از ۱۶ مارس ۲۰۲۰ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ را در بر می‌گیرد.
آمار این انجمن که اطلاعات دفاتر ثبت رسمی برزیل را گرد هم آورده است، نشان می‌دهد که ۱۲ هزار و ۲۱۱ کودک برزیلی یکی از والدین خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.
داده‌های این مطالعه بر اساس تقاطع بین ثبت تولد و فوت جمع آوری شده که به بررسی موارد از ۷ هزار و ۶۴۵ ثبت احوال از سال ۲۰۱۵ صورت گرفته است.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد که از این تعداد کودک که والدین خود را از دست داده اند، ۲۵ ممیز ۶ درصد آن‌ها زیر یک سال سن داشتند. این میزان برای کودکان یک و دو ساله، هر کدام ۱۸ ممیز ۲ درصد است. همچنین ۱۴ ممیز ۵ درصد از آن‌ها ۳ سال و ۱۱ ممیز ۴ درصد ۴ سال داشتند. همچنین کودکان ۵ ساله ۷ ممیز ۸ درصد را به خود اختصاص داده اند و ۶ ساله‌ها ۲ و نیم درصد آن هستند.
ایالت ریو دوژانیرو منطقه‌ای است که بیشترین تعداد مرگ مادر یا پدر کودکان زیر ۶ سال در آن اتفاق افتاده است. تعداد این افراد به ۷۷۴ نفر می‌رسد. این ایالت میزان بالایی از ابتلا و فوت را در برزیل به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار