27864
۲۲ مهر ۱۳۹۶
حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم؛

رونمایی از 10 عنوان کتاب بریل

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از رونمایی 10 عنوان کتاب بریل تولید شده بخش نابینایان این اداره کل در آستانه روز عصای سفید خبر داد و اظهار داشت: این کتابها در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با موضوعات مختلف تولید شده که بزودی در اختیار روشندلان عزیز قرار می گیرد.

به گزارش کودک پرس ، جباری اظهار داشت: مجموعه کتاب های بریل این واحد 4013 نسخه و تعداد کتابهای گویا نیز4993 نسخه می باشد که روز شنبه 22 مهرماه از ده عنوان دیگر نیز رونمایی می شود. وی سپس گفت: این کتابها در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با موضوعات مختلف تولید شده که بزودی در اختیار روشندلان عزیز قرار می گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی اظهار داشت: قم بعنوان قطب تولیدکننده کتابهای بریل در کشور، تاکنون توانسته با پشتکار فراوان و دقت نظر و سرعت عمل کتابداران پویا و خلاق این بخش، موفقیت های بیشماری همچون تولید یک هزار تقویم بریل، زیارت نامه عاشورا و ناحیه مقدسه و …. را در کارنامه کاری خود قرار دهد. وی سپس از حمایت های مالی و معنوی مهندس صادقی استاندار قم در تهیه و خرید دستگاه چاپ بریل تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی در ادامه تاکید کرد: وظیفه ماست با معرفی کتابهای پرفایده و کاربردی و همینطور دعوت از نویسندگان خوب و ارزشمند و تشویق آنان به این سمت، محتوای آثار ارزشمندشان را تبدیل به کتب بریل و گویا کنیم تا فرصت مطالعه برای نابینایان نیز همانند دیگر اقشار جامعه فراهم شود. وی بیان کرد: این کتابها به صورت رایگان در اختیار بخش نابینایان کتابخانه های عمومی سراسر کشور قرار می گیرد.

جباری در پایان گفت: آیین رونمایی از ده عنوان کتاب بریل به همراه تقدیر از روشندلان فعال استان روز شنبه 22 مهر ساعت 15 در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی واقع در خیابان ساحلی با حضور اهالی فرهنگ، اصحاب رسانه و سایر مسئولین استان برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع:ذاکر نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار