موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188091
۱۷ آذر ۱۳۹۷

جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور با اشاره به اینکه جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است، گفت: خاطره جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

به گزارش کودک پرس ، نسرین پیرسمساری، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور با اشاره به برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان دختر مدارس سرپل‌ذهاب در روز ۲۱ آذرماه سال‌جاری، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره آموزش‌ و پرورش این استان به همراه جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه و اداره آموزش و پرورش این استان جشن عبادت دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب را برگزار می‌کند.

وی افزود: این مراسم با هدف بالا بردن روحیه معنوی دانش‌آموزان به منظور ترویج سنت‌های اسلامی و معنوی اجراء می‌شود.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور اظهار کرد: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم زندگی هر نوجوانی است و از اهمیت و ارزش والای اسلامی برخوردار است.

پیرسمساری تصریح کرد: محور اصلی تربیت فرزندان معیارهای الهی است و رسالت تربیت فرزندان و تقویت روحیه معنوی آن‌ها برعهده دو نهاد خانه و مدرسه است که پایه و اساس تربیت دینی را تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه دین‌شناسی پایه اساسی زندگی درست و خداپسندانه است، گفت: خاطره جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور تصریح کرد: یک فرد مکلف باید آگاهی بسیاری از دین خود داشته باشد و روح حاکم بر آموزش در نظام تعلیم و تربیت بر محور دین و تقویت ایمان است.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار