180850
۲۱ مهر ۱۳۹۷

استقبال پرشور از غرفه کودکان و طراحی چهره هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هشتمین نمایشگاه کتاب استان کردستان گفت: جمع کثیری از کودکان حاضر در هشتمین نمایشگاه کتاب استان کردستان از غرفه‌های کودک و نقاشی صورت این نمایشگاه استقبال پرشوری دارند.

به گزارش کودک پرس ، کورش احمدی اظهار کرد: کودکان حاضر در راهروی ششم این نمایشگاه به علت اینکه ناشران کودک و نوجوان در آن متمرکز شده اند حضور بیشتری دارند و به همراه والدین خود برای خود کتاب های در موضوعات مختلف داستانی، علمی و آموشی را انتخاب می کنند.

 وی یادآور شد: غرفه نقاشی صورت تنها محل مورد استقبال کودکان در این نمایشگاه نیست بلکه غرفه های دیگری هم از جمله انتشارات مختلف ویژه کودکان، ایستگاه نقاشی و تئاتر عروسکی نیز از دیگر محل های مورد استقبال کودکان است.

احمدی با اشاره به غرفه طراحی چهره کودکان این نمایشگاه  بیان کرد: این بخش با همت جمعی از هنرمندان این استان راه اندازی شده و نصف درآمد آن نیز صرف کودکان مبتلا به سرطان می شود.

وی اضافه کرد: بخش نقاشی بر روی صورت کودکان در غرفه کودک این نمایشگاه همزمان با افتتاحیه آن راه اندازی شده و در طول مدت برپایی این نمایشگاه با هنرمندی ئه ژین عبدالله زاده میزبان کودکان و نونهالان است.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هشتیمن نمایشگاه کتاب استان کرستان با بیان اینکه  حضور کودکان در نمایشگاه را موجب نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دوران کودکی در بچه ها است و افزود: در این نمایشگاه تلاش شده همانند دوره هفتم ناشران زیادی را که در بخش کتاب کودک فعالیت می کنند را دعوت کنیم.

این نمایشگاه از ١٨ تا ٢٣ مهر ٩٧ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهر سنندج دایر است.

 ٤١٤ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، این دوره از نمایشگاه کتاب با شرکت ٣٦٢ ناشر و نمایندگی داخلی شامل ١٩٥ ناشر مستقل، ١٥٧ ناشر نمایندگی، ١٠ ناشر استانی و ٥٢ ناشر لاتین بر پا شده است.

کتاب های این نمایشگاه با حداقل ٣٠ درصد تخفیف شامل ٢٠ درصد از طریق بن های خرید کتاب و تخفیف ١٠ درصدی ناشران به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه می شود.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار