168243
۰۸ مرداد ۱۳۹۷

امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان رسالت حیاتی رسانه است

نماینده ولی فقیه در گیلان نقدهای سازنده را موجب بهبود روند اداره کشور دانست و گفت: امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان از نکات مهم و حیاتی رسالت رسانه است زیرا دشمن برای این قشر از جامعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر تقویت همدلی در شرایط کنونی گفت: در شرایط حساس کنونی و تلاش شبانه روزی دشمنان برای ایجاد انشقاق در ارکان جامعه رسانه ملی باید با توجه به خواست جوانان بارقه امید را در ذهن و نگرش آنان ایجاد کند و گام های موثری در جهت پیوند مستحکم آحاد مردم با مسوولان بردارد.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به تلاش شبانه روزی دنیای استکبار برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی بر ضرورت روشنگری و انعکاس ظرفیت های ارزشمند بومی تاکید کرد و افزود: پرداختن به مشکلات و مطالبات مردم با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر کارشناسانه میسر است.

وی بر چند نکته مهم از وظایف رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان که مخاطبان اصلی رسانه اند از نکات مهم و حیاتی رسالت رسانه است زیرا دشمن برای این قشر از جامعه سرمایه گذاری می کند، صدا و سیما با رعایت اصل بیطرفی به تنویر افکار عمومی و ارتقاء فرهنگ عمومی بپردازد و با هوشمندی وحدت ایجاد کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همچنین گفت: تولید ملی عزت و افتخار یک ملت است و باید مردم را به تولید کالای داخلی ترغیب و تشویق کرد.

وی نقدهای سازنده را موجب بهبود روند اداره کشور عنوان کرد و گفت: در روند نقادی ها باید به دور از سیاه نمایی و یک جانبه نگری، از تمامی جنبه های هنری و ظرافت کاری بهره گرفت تا منجر به خود سازی و ترمیم نقصان ها شود.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار